Alla inlägg under juli 2014

Av Jossan - 27 juli 2014 16:36

Nu är jag här igen, två år senare. Det har hänt mycket dessa två år. Motgångar och Medgångar. Jag är inte tillsammans med min sambo längre, men jag har skaffat mig en katt. Utan min familj och vänner så hade jag inte mått så bra som jag gör idag. Jag har fått många frågor om varför jag inte opererade fötterna redan som liten. Mina föräldrar ansåg att inget skulle ändras på mig pågrund av att jag inte "passade in i samhället" de flesta. Mina föräldrar berättade för mig varför de valt att göra så och vi skall inte gå in på detaljer, men när de berättade för mig så höll jag med dem. Jag är unik, inte som alla andra. MEN jag är lika mycket värd ändå. Vi alla är lika mycket värda. 

Det spelar ingen roll hur man ser ut INGEN skall behöva bli mobbad pågrund av att man inte är som alla andra. 

Det finns inget som heter ful. INGEN är ful. Den som kom på ordet ful måste ha varit riktigt korkad rent ut sagt. 

Det jag vill säga med detta är att alla är unika oavsett utseende och alla skall bli behandlade lika oavsett bakgrund, utseende, hudfärg och form!

Pussar och kramar. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards