Alla inlägg under mars 2012

Av Jossan - 5 mars 2012 16:52

Kära vänner, jag vet att jag inte bloggar så mycket. men jag har mycket att göra, allt är inte lätt i mitt liv. det finns fortfarande dagar då jag bara vill lägga mig ner och dö, det finns det faktiskt. hoppas ni förstår mig lite iallafall. menmen livet kan inte alltid vara lätt, men det är bara och kämpa på och vara stark, har nog inte nämnt dethär i ett tidigare inlägg, men det är verkligen jätte viktigt att kämpa när allt är svårt! det blir bättre jag lovar er det! man måste visa att man är stark! va strong liksom, otroligt viktigt mina hjärtan...  just nu skall jag fortsätta kolla på titanic, beundrar verkligen hela filmen, och den är verklighetsbaserad också. har sett den ett antal gånger, gråter lika mycket varenda gång... jack och rose,.  verkligen sorlig... ni som inte sett den borde se den kan jag säga! 

puss på er mina hjärtan.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards