Direktlänk till inlägg 19 februari 2012

Svar på Kommentar.

Av Jossan - 19 februari 2012 20:12

När jag läste detta blev jag väldigt rörd.
Tack för denna underbara kommentar.

När jag först skaffade den här bloggen så tvekade jag. Jag trodde jag skulle få en massa dumma kommentarer och sånt.

Men min kille sade att det kunde kännas bättre om jag hade någon att dela mina tankar med.

Han hade rätt. Det känns bra att dela mina tankar om mitt handikapp.

Jag är inte störd, jag är bara inte riktigt som alla andra, ingen är exakt som alla andra. Alla är unika. Men jag är unik på ett helt annat sätt.

Men jag försöker vara stark och tänka på fördelarna istället för nackdelarna!

Era kommentarer gör mig starkare! Tack för erat stöd!


Jag gillar inte snön, det är svårt att komma fram med rullstol.

När jag var liten så älskade jag den. Men när jag var liten så kunde jag inte heller gå, fast då var jag ungefär 5 år och då tänkte jag inte på det så mycket.

Jag trodde alla skulle bli såhär tillslut, men ingen blev som jag.


vad vill ni ha för bilder? 

Kanske på djur, natur, saker jag köper, mig, min mobil, mina favorit saker? Ja nästan vad som helst.

Kommentera här så jag kan lägga upp lite bilder till er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan - 27 juli 2014 16:36

Nu är jag här igen, två år senare. Det har hänt mycket dessa två år. Motgångar och Medgångar. Jag är inte tillsammans med min sambo längre, men jag har skaffat mig en katt. Utan min familj och vänner så hade jag inte mått så bra som jag gör idag. Jag...

Av Jossan - 5 mars 2012 16:52

Kära vänner, jag vet att jag inte bloggar så mycket. men jag har mycket att göra, allt är inte lätt i mitt liv. det finns fortfarande dagar då jag bara vill lägga mig ner och dö, det finns det faktiskt. hoppas ni förstår mig lite iallafall. menmen li...

Av Jossan - 28 februari 2012 10:06

Hej på er!   Jag har just skrivit i min dagbok. Jag har nog inte sagt att jag har en men det har jag. Den är rosa, vit och sen så står det Josefins dagbok.   Jag hinner inte blogga mer just nu men det kommer mer sen.  Måste gå och dusch...

Av Jossan - 24 februari 2012 22:23


Hej på er!   Som ni alla vet så har Vicktoria fått en liten prinsessa! Victoria vill att barnet ska heta Estelle och jag tycker det är jätte fint!  Hon borde heta det tycker iallafall jag.   Men idag skulle jag igentligen till mamma och f...

Av Jossan - 20 februari 2012 20:03

Hej på er mina underbara läsare.   Jag satt och tänkte på att jag inte bloggar så mycket som jag tänkt. Det får jag allt ändra på. Imorgon ska jag försöka blogga 3 gånger minst.   Idag har jag bara suttit hemma och kollat på tv. Såg lit...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards